HTML

Játék trailerek

Ezen a bloggon különböző játékok saját készítésű trailerjeit rakom ki!

Friss topikok

  • hehe88888: Szijasztok! Én vagyok az almoderátor! Nemsoká írók! (2010.10.11. 16:18) Erepublik bemutató

Update

Zolix777 2010.09.28. 15:30

 Nya szóval! A vidit hál az égnk fél napos küszködés után le tudtam konvertálni!:D Most örülhettek de a jutyúb még 120 Mb-ot is 1200 perc alatt akarta felrakni :s! A vidit legfeljebb jövő héten tölthetem fel, mivel megyek ki a Lokival olaszba ( de szar nekem ugye?:P ). Akkor megpróbálkozok egy másik géppel hátha az gyorsabb.  Hehe8888 is hamarosan bemutatkozik már dolgozik egy vidin! Egyenlőre ennyi! By addig. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatektrailer.blog.hu/api/trackback/id/tr532329776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása