HTML

Játék trailerek

Ezen a bloggon különböző játékok saját készítésű trailerjeit rakom ki!

Friss topikok

  • hehe88888: Szijasztok! Én vagyok az almoderátor! Nemsoká írók! (2010.10.11. 16:18) Erepublik bemutató

Update

Zolix777 2010.09.24. 16:17

 Hy all again! Nem nagyon akar összejönnie 2. vidi feltöltése! Miután 6000 percet írt ki haverom Sanyaa tanácsolta hogy ne avi hanem mpeg2-be konvertáljam le! Én Cyberlink power Director használok mivel szerintem nagyon könnyű kezelni és már meg is szoktam! Na szóval. A baj az hogy a konvertálás 99%-nál lefagy (:S). Még a mai nap folyamán megpróbálkozol még egy párszor de nem biztos hogy össze fog jönni. A vidi után készülök egy kisebb írásos elemzéssel az Avatar:The Game-ről. Valamint hozzákesztem egy intro és egy outro készítéséhez.

Fontos hír: Ma nap folyamán új taggal bővült a Játék trailerek "stábja", hehe8888 személyében. Ő is fog különböző játékokról bemutató készíteni, de lehet hogy lesz olyan alkalom amikor ketten dobunk össze valamit.  Úgy terveztem hogy 2 hetente lesznek vidik de ez még nem biztos! "Engesztelés" képpen hallgassatok egy kis Offspringet :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatektrailer.blog.hu/api/trackback/id/tr802320521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása